Thursday, May 16, 2013

Kini Kembali Lagi

Lama betul rasanya tidak mengaktifkan ruangan entry di blog seri armourez ni yek...

Alhamdulillah setelah 9 bulan + 2 bulan berlalu akhirnya dapat juga kembali aktif (aktif la sangat yerk) untuk mencoret...mengepos dan menyimpan segala rencah kehidupan yang berlalu pantas meninggalkan kita...

Sedar tak sedar selama sembilan bulan blog aku ini sunyi sepi dek kerana aku mengalami alahan pelik...mana tak nya asal ngadap laptop je mesti aku rasa pening like a bintang-bintang yang berpusing-pusing + muntah-muntah tak kala aku ingin sangat surfing internet...dan kesimpulannya blog dibiarkan kosong tanpa entry berbulan-bulan lamanya....sadis betul rasa dek kerana banyak coretan pengalaman sepanjang mengandung tidak dapat dicoretkan...


Inilah wajah terbaru aku tak kala bergelar seorang mamy...cantik tak?...hehe...tq الله atas kunian rezki kecantikan ini~





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Tengok Ni: