Saturday, December 24, 2011

RENCAH KEHIDUPAN YANG PERLU DILAYAN~

KEMBARA PENCINTA BUKU YANG HEBAT
Khairusy Syakirin
Has - Yun


Jam menunjukkan lebih kurang 250210H Dis 2011, lebih kurang 2 jam 10 minit pagi telah berlalu sambutan Hari Natal bagi yang beragama Kristian...Alhamdulillah hingga ke saat ini masih lagi diberi peluang dari Allah s.w.t untuk terus bersyukur dengan nikmat Iman yang diizinkannya.

Dengan tidak semena-mena sedang asyik menyiapkan Memo untuk diserahkan esok, tetiba aku terklik button Next Blog...dan inilah hasil yang ditemui,

Blog oleh Khairusy Syakirin telah berjaya menyedarkan aku betapa pentingnya membaca, kerana membaca merupakan santapan untuk minda yang sihat. Hermmmm persoalanya adakah berjaya untuk aku membuktikan bahawa aku juga akan membaca sepertimana orang lain membaca!

Bersempena tahun baru 2012, aku berazam untuk memupuk minat mebaca disepanjang hayatku walaupun dengan hanya satu kitab yang menjadi kesukaanku untuk membaca~



Blog Khairusy Syakirin yang membuka mindaku untuk membaca.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Tengok Ni: