Thursday, April 3, 2014

HAIDA KAMARUZAMAN COLLEGEN COPPUCINO

Bertemu lagi kita. Semalam pn seri ada berjanji nak cerita pasal kopi HKCC ye dak. In sya allah dgn izinNYA jom kita sama-sama menambah ilmu di dada.


Atas permintaan...sekiranya tn2..pn2..cik dan incik yang sedang:

● Berusaha untuk mendapatkan Berat Badan idel/nak SUSUT

● Nak ZURIAT? Takda SUSU BADAN???

● akan/sedang BERPANTANG/BERSALIN tapi nak SUSUT berat badan???

● Sembelit/Buasir atau Senggugut???

● LETIH/LESU tak berMAYA???

Pn seri nak cadangkan korang cuba try test kopi HKCC ini. Sebelum kita pergi lebih jauh, alhahamdulillah pn seri dah maju 2 tapak ke hadapan dengan sign up stokis bg kawasan jajahan Kuching/Kota Samarahan. ALHAMDULILLAH, hajat hati nak berkongsi 1000001 kebaikan HKCC dengan izinNya dipermudahkan.

Ok...berbalik kepada rangkaian produk HKCC yang sedia ada,HKCC terdiri dari #setsusut utk lelaki (#ccfm + #kph), #setsusut untuk wanita (#hkcc + #kph) dan #setzuriat untuk suami isteri (#hkcc + #ccfm) yang sah sahaja...untuk suami isteri yang sah sahaja yek...yang selain dari tu pn seri tak mo tanggung. So, ada tiga (3) produk utama di bawah HKCC.

----------------------------------------
#hkcc        #ccfm        #kph
------------------♡♥------------------


set susut L ( ccfm + kph)



set susut W  (hkcc + kph)



kph (tidak digalakan untuk yang cuba try test set zuriat)

Munkin ramai juga yang bertanya, kenapa pn seri beriya-iya nak korang mencuba produk ini. Pertamanya kerana pn seri sendiri adalah pengguna, pengguna yang sangat obses yang telah melalui beberapa trimister kesan dan akibat dari mengamalkan HKCC.  Penerangan panjang lebar pasal trimister HKCC ini akan pn seri kongsikan di episod akan datang ya...tunggu. Keduanya sebab pn seri ingin berkongsi 1000001 kebaikan yang ada pada HKCC in sya allah dengan izinNya. Ketiga, sebab lain memang tak ada melainkan pn seri berusaha untuk memasarkan produk ini dengan lebih terbuka disamping menambahkan ilmu pengetahuan dan berkongsi 1001 cerita pengalaman pengguna bersama HKCC. Oh ya...kalau ada yang nak add fb pn seri sila lah klik SERI ARMOUREZS, yang mana nak like and add fb page hkcc pn seri klik ni lak HKCC THE CRAZY COFFEE SERI ARMOUREZS.

Bila kita menjual sudah pasti akan ada harganya ye tak. Ok, harga untuk set susut lelaki bermula dari RM 69.90sm/RM77.90ss, set susut wanita bermula dari RM 59.99sm/RM 63.90 dan set zuriat bermula dari RM 89.90sm/RM 101.80ss sahaja. Harga tersebut tidak termasuk kos penghantaran. Setiap pembelian akan di kenakan kos penghantaran sebanyak RM 10.00sm/RM 12.00ss bagi setiap satu set/box...kalau nak free postage korang kena beli 3 set/box ke atas. Kalau tak mo beli set, nak beli #hkcc RM 39.90sm/Rm 43.90ss saja boleh, #ccfm RM 49.90sm/RM 57.90ss saja pon boleh atau #kph RM 20.00sm/ss saja pon boleh.  Ok habis citer bab harga. Kalau tak faham, ada soklan nak tanya ITU ini YANG tu YANG ni pm/whatsapp nombor hangpon pn seri +6 010 424 5464...orait.

Hermmm last but not list...follow step ni klu dah tak da soklan nak tanya...

1. Buat bayaran di akaun 158305215519 - Maybank atas nama SERI ADINA BINTI ZAINAL ABIDIN. 
2. PM detail transaksi bayaran. (Tak detail dok layan...pic transaksi sgt penting).
3. PM Nama, alamat dan no. HP.
4. Barang akan di Pos dlm masa 3 Hari bekerja.

Selling by online only. Klau nak COD sila datang ketemu dengan pn seri di mana pn seri berada. Pn seri bukan kerek ini reality...all the KM must be paid...ADA BRAN BLH TEST!

Untuk sahabat haidai yang berada di luar negara...kalau nak try HKCC just let me know...pn seri akan uruskan hingga korang dapat menghirup secangkir HKCC ya...POS LAJU kan ada, dijamin sampai esok katanya...in sya allah.

HABIS SUDAH... itu saja perkongsian untuk hari ini.

haishhhh...rencah kehidupan, layan jek~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Tengok Ni: