Sunday, November 24, 2013

Handphone Canggih & Bean Bag Merah

Handphone Canggih & Bean Bag Merah

Alhamdulillah...hajat nak hadiahkan mak handphone canggih dan bean bag merah sempena ulang tahun kelahiran mak yang ke 61 tahun (16 nov 2013) telah tercapai....hoyehhh syukur alhamdulillah...thank you allah.

Rasa saaaaangat seronok....dan terharu...thank you allah, dengan izinmu dapat juga ku hadiahkan apa yang dihajatkan selama ini.... Da yang paling pentingnya mak dapat belajar sesuatu yang selari dengan peredaran semasa.

Mak, Daris dan bean bag merah.

Semoga dengan pemberian ini, seri  dapat memberi kegembiraan buat mak sepanjang kehidupanya selain doa dan harapan agar allah s.w.t memberi keampunan buat mak disepanjang hayatnya...diberi kesihatan fizikal dan mental yang baik, disembuhkan segala penyakit yang ada, diberi kebahagian dan kesenangan dunia dan akhirat serta di murahkan rezeki yang halal....amin...amin ya robbal a'lamin.

Rileks time... #embahorkid and #firdarisaryan.

Gaya anak mamy sorang ni...macam dady yer terk...

Berbaktilah kepada kedua ibu bapa selagi kita punya kesempatan. Hargailah mereka dengan penuh kasih sayang  seperti mana mereka menghargai kita semasa kecil.



p/s: Kepada kaum lelaki yang bergelar suami...sedari diri kamu...siapa kamu tanpa ibu mu...berilah sedikit ruang dan waktumu untuk menghargai insan yang bergelar ibu kerana syurga kamu tetap di bawah tapak kaki ibu walau apa pun keadaanmu...~rencah kehidupan, layannn~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Tengok Ni: