Thursday, March 22, 2012

Cerita Kerja Aku

memang betul lah pesan orang tua-tua erk...dan memang berkat kalau sesuatu yang
diperkata tu keluarnya dari mulut ibu...
[ sabar n yang penting banyakan doa...ini pesan ibu saya ]
yang ni lak,
[ bila rasa susah banyak banyak beristigfar ye...
ini pulak pesan ibu mertua saya ]

hahhahahah rasa seronok sesangat time ni...
rasa macam nak jerit jerit jerk dibuatnya...lalalalala......
tak boleh digambarkan dengan perasaan seh~

alhamdulillah dan akhinya mereka telah tahu sapa yang sebenarnya menuang dalam bekerja dan sapa sebenarnya yang terhegeh-hegeh menyiapkan kerja...tankiuk Allah,
dengan rahmat dan hidayah mu aku dapat merasakan kebahagian dan kepuasan dalam melaksanakan kerja....
moga yang terbaik itu selalu mendampingi aku untuk selama-lamanya...dan untuk ibu ibu tersayang teruskan berdoa untuk anakmu yang makin hari makin comel jerk neh...
heheheh...lebiu jugak tok aby armourezs yang setia dihati.

yeeeehhaaaah, best...memang terbaik lah...muahhhhh!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Tengok Ni: